Povežimo se

brazilski stan

Oglas

Uradi sam

Efektni uskršnji aranžmani nikad nisu bili jednostavniji!

Najveći kršćanski blagdan godinama je u smislu dekoracija zaostajao za Božićem. No, razvojem florističke industrije uskršnji zec staje uz bok sobovima Djeda Božićnjaka, a blagdanske trpeze pune su aranžmana od kojih zastaje dah. Saznajte kako ih možete izraditi kod kuće.

Izradite sami svoje dekoracije i uštedite

Premda se zbog divljanja cijena najavljuje najskuplji Uskrs do sada, to ne znači da bi vaša blagdanska trpeza trebala oskudijevati dekoracijama, već da biste mogli izbjeći njihovu kupovinu u trgovini i potruditi se izraditi ih sami.

Kako bismo vam u tome pomogli, pozvali smo u pomoć  zagrebačku cvjetnu dizajnericu Željku Dušak koja nam je otkrila kako izraditi efektni aranžman za stol od balona i gipsa.

“Kako dobijemo gips? Tako da imamo balon koji napušemo, obučemo ga sa mokrim gipsom sa mrežicama, a kad se balon, odnosno gips osuši, dobijemo ovakvu jednu zdjelu odnosno jaje”, objašnjava Željka.

Donja ljuska jajeta poslužit će vam kao baza na kojoj ćete izgraditi svoj uskršnji aranžman. U nju dodate zemlju, lukovicu, sijeno, grančice masline, nekoliko praznih prepeličjih jaja i vaš aranžman je spreman za stol.

Zašto su toliko popularni?

Unatrag nekoliko godina aranžmani poput ovog apsolutni su hit u dekoriranju blagdanskih stolova. Doznali smo i odakle dolazi tolika popularnost.

“Ovakvi aranžmani su postali popularni zbog toga što se dizajn interijera zapravo usmjerio na nekakvom stavljanje cvijeća u prostorije i ja dosta pratim taj dizajn i došla sam na ideju da bih mogla ovako nešto iskoristiti u cvjetnom dizajnu, odnosno ukrasima za Uskrs”, govori Željka.

Brojne ideje i načini

Osim aranžmana u ljusci jajeta, dobili smo još neke naputke o tome čime bismo mogli ukrasiti svoju blagdanski stol.

Blagdanski stol možete oplemeniti s jednom jednostavnom pričom, sa starinskom zdjelicom od naših baka, staviti malo sijena, ukrasite jajčeka i dobit ćete još jednu jako lijepu dekoraciju za stol.

Budu li vam zdjelice potrebne za nešto drugo, aranžman uz malo mašte i nekoliko grančica možete složiti i na običnom tanjuru.

“Svatko doma ima tanjur koji može po mašti ukrasiti, ja sam stavila ovdje sijeno, masline, a možemo staviti i recimo jednog malog zeku”, objašnjava.

Pustite mašti na volju i ne komplicirajte

Za kraj smo ostavili bogati buket koji u blagdansku trpezu unosi i dašak romantike. Sve što vam je potrebno za izradu jest malo kreativnosti.

Što se tiče grešaka pri dekoraciji, njima se ne biste trebali opterećivati, kaže Željka. Bitno je samo da osluškujete svoj unutarnji glas, pustite mašti na volju i ne komplicirate.

“Moj savjet ove godine za uskršnje dekoracije je da budete svoji, da koristite minimalne ukrase, ne morate previše ukrašavati i pretjerivati, budite jednostavni, uzmite sve iz prirode, možda jedan cvijet i to je sasvim dovoljno”, zaključuje Željka.

Inače, paleta boja kojoj je poželjno pribjegavati ovog Uskrsa su one pastelnog spektra, ponajviše nijanse ružičaste, ljubičaste, zelene i žute. Što se kombinacija tiče, slijedite Željkin savjet i budite – svoji.

Nastavite čitati

Izbor urednice

Organizirajte svoj dom uz pomoć stručnjaka!

Neki tvrde da je neurednost znak genijalnosti. No, kad shvatite da dobar dio života zbog neorganiziranosti provodite u mahnitom traženju nekih stvari u svom domu, sigurno ćete se osjećati manje “genijalnima”. Tu vam u pomoć mogu uskočiti sestre Koren koje krase organizacijske sposobnosti na kojima bi im mogli zavidjeti čak i vojni stratezi.

Sve je počelo selidbom u novu kuću

Ornella upravo završava školovanje za kontolora leta, a u slobodno se vrijeme sa sestrom Teom bavi organizacijom doma. Prije dvije godine preselile su se u novu kuću i praveći organizaciju u njoj, došle su na ideju da bi se time mogle i baviti.

Pravilna organizacija doma od velike je važnosti

Na zapadu ovakav posao nije nikakva novost, no kod nas za sad tek rijetki prepoznaju važnost kvalitetne organizacije doma. Jedna od njih je Tatjana Dragović koja je djevojke angažirala na čak 20 dana.

Počele su se oglašavati na Instagramu, a Tatjana Dragović javila im se porukom da joj treba organizacija kuhinje, a s obzirom na to da je bila vrlo zadovoljna, angažirala ih je i za ostale prostorije u svome domu od 250 kvadrata.

Za organizaciju srednje velike kuhinje djevojkama su potrebna dva do tri dana, a veći ormari oduzet će im dan do dva. Svom poslu sestre pristupaju vrlo studiozno jer se vode time da je dobra priprema pola posla.

“Dođemo na inicijalni sastanak, prođemo sa klijentom sve njegove želje, prođemo kroz nekakva idejna rješenja, to isto predstavimo klijentu i onda ako je on zadovoljan s tim, jedan dan dođemo i sve posložimo. Kupimo materijal i kroz par dana složimo taj cijeli prostor”, govori Ornella.

Vrijeme provedeno u organizaciji i sortiranju najviše ovisi o količini proizvoda. Dovođenje u red velike kuhinje s malo namirnica i posuđa ne zahtjeva puno vremena, dok će mali ormar s puno garderobe tražiti i više sati napornog rada.

Riješite se viška stvari

Najzahtjevnije je bacanje nepotrebne robe koje bi se klijent trebao riješiti kako bi oslobodio prostor, no budući da se ponekad klijenti ne žele riješiti nekih stvari, sestre imaju rješenje, a to su ukrasne kutije ili kartonske kutije koje stavljaju ili negdje na dnu ili na najviše police tako da im ne zauzimaju prostor.

“Ljudi nerijetko misle da im je sve i svašta potrebno pa onda razne stvari stavljaju na razna mjesta, u zdjele, posude, kutije, što zapravo nema nikakvog funkcionalnog smisla jer neke stvari uopće ne idu zajedno i onda im je to poslije teško pronaći. U ladicama bi trebao biti nekakav red po važnosti stvari ili po nekom logičkom slijedu. Lijekovi su s lijekovima, papiri s papirima, a ne da je u jednom prostoru sve zajedno pomiješano”, objašnjava Ornella.

Organizacija kuhinje

Sestre Koren demonstrirale su nam kako izgleda sortiranje. Počeli smo s kuhinjskim elementima koji su u mnogim domaćinstvima kaotični najčešće zbog nedostatka organizacijskih vještina.

“Zatrpavaju kuhinju nekakvim namirnicama koje zaborave da imaju jer su one na dnu ladice ili u ormariću negdje iza, ne vide se, a i onda kad pokušavaju napraviti reda, to ne vide, i ne bacaju stvari kojima je istekao rok trajanja. Miješaju čaše s tanjurima, namirnice sa čašama, miješaju plastično posuđe sa tavama. Uglavnom to je jedan kaos svega. Sve je pomiješano. To bi trebalo biti sve razdvojeno jer se tako najlakše snaći”, govori Ornella.

Problem koji nam se svima često događa

Jedna od najčešćih grešaka je kada ljudi negdje žure i izvade puno odjevnih predmeta dok biraju kombinaciju i onda tu odjeću bez da ju prvo slože samo bace natrag u ormar. Ako se to dogodi nekoliko dana za redom, u ormaru nastaje kaos koji im se više ne da pospremati.

Kad se jednom nađete u vlastitom kaosu, a ne znate iz njega izići, najvažnije je, kažu sestre, stisnuti zube i suočiti se s neredom u njegovom punom sjaju. Kada se više ne možete snaći u vlastitom ormaru, svu odjeću i modne dodatke izvadite, a potom ih sortirajte po kategorijama.

“Ako imate puno hlača, onda one idu u neki veći odjeljak, veću ladicu, a ako imate nečega manje, uvijek treba birati manje, tako da se iskoristi sav prostor i da ne ostaje praznog prostora u tom ormaru”, savjetuje Tea.

Za održavanje reda najvažnije je da uvijek vraćate stvari na njihovo mjesto. Tako ćete izbjeći stvaranje novog kaosa.

Nastavite čitati

Pratite nas na drušvenim mrežama

Oglas

Izbor urednice