Povežimo se

Izbor urednice

Dom na kvadrat zapošljava – pridruži nam se!

Prijavi se i postani dio našeg kreativnog tima

dom na kvadrat

Dom na kvadrat multimedijski je projekt koji već više dvadeset godina stvara sadržaj o arhitekturi, dizajnu, gradinji doma i uređenju interijera.

Vjerujemo da prostor u kojem živimo oblikuje našu svakodnevnicu. Naš tim svakodnevno radi na tome da kroz TV emisiju, portal i digitalne kanale prenese tu inspiraciju širokoj publici.

Kako rastemo i širimo projekte, tražimo nove kolege koji će s nama graditi budućnost.

Otvaramo dvije pozicije:

  • Novinar (m/ž)
  • Voditelj prodaje oglasnog prostora (m/ž)

Novinar (m/ž)

Ako voliš istraživati zanimljive teme, a pri tom ti je zanimljivo i zaviriti u tuđe domove – ovo je posao za tebe.

Tražimo nekoga tko ima iskustva u radu ispred kamere, tko zna postaviti prava pitanja i ispričati priču.

Od tebe se očekuje aktivna komunikacija s arhitektima, dizajnerima i stručnjacima iz sektora gradnje i uređenja. Kod nas ćeš raditi i na prilozima za emisiju i na sadržaju za web i društvene mreže.

Što nudimo? Stabilan radni odnos, hibridni model rada (ured, teren i rad od kuće), rad u manjem i kreativnom timu gdje se cijeni inicijativa i ideje, raznolikost posla i priliku da radiš s vrhunskim stručnjacima iz područja arhitekture i dizajna.

Više detalja o poziciji i uvjetima na linku

Voditelj prodaje oglasnog prostora (m/ž)

Ova pozicija je za nekoga tko voli komunikaciju i zna prepoznati priliku, a ne libi se okrenuti par brojeva i prodat priču.

Tvoj zadatak bit će povezati naš sadržaj s klijentima i partnerima – od TV-a do digitalnih kanala. Ako imaš iskustva u prodaji, znaš kako graditi odnose i pronalaziš zadovoljstvo u dinamičnom radnom okruženju, ovo je posao za tebe.

Što nudimo? Stabilno okruženje, hibridni model rada (ured, teren i rad od kuće) mogućnost razvoja i rad na zanimljivim projektima.

Više detalja o poziciji i uvjetima na linku

Ako misliš da je ovo pravi posao za tebe i želiš biti dio kreativne produkcijske kuće Dom na kvadrat, pošalji nam svoj životopis i motivacijsko pismo na mail posao@novebojemedia.hr

Dekoracije i detalji

Nova Studijo kolekcija poručuje: Umjetnost je putovanje onih koji se usuđuju biti prvi

Kad god ovaj hrvatski brend zidnih tapeta najavi novu kolekciju, među ljubiteljima interijera zavlada napeto iščekivanje – svi žele znati čime će Studijo ovaj put iznenaditi. Iako nas je Josipa Maras već razmazila kolekcijama koje nerijetko diktiraju trendove na svjetskoj sceni, ova kolekcija iz male hrvatske tvornice donijela je još neviđenu ljepotu hrvatske povijesne baštine i potpunosti nas oduševila. 

Od arhiva do ateljea – povijest utkana u potez kista

Dubrovnik je stoljećima gradio svoj identitet na tri stupa: ljudima koji su ga oblikovali, arhitekturi koja ga je čuvala i zapisima koji su ga pamtili. Upravo ta tri elementa čine okosnicu „Ode Dubrovniku“ – jedinstvene kolekcije zidnih tapeta koja nosi karakter limited edition izdanja, ne zbog ograničene dostupnosti, već zbog svoje jedinstvenosti umjetničkog izričaja. Povod za nastanak ove kolekciju bio je personalizirani projekt novog luksuznog hotela, smještenog u srcu uvale Lapad, koji svoja vrata otvara u rujnu ove godine i donosi suvremeni luksuz na svega tri kilometra od povijesne jezgre Dubrovnika.

Stvaranje „Ode Dubrovniku“ prema autorici, bilo je poput arheološkog otkrivanja – pronalaženja priče ispod slojeva bogate povijesne baštine grada pod Srđem. Proces je započeo istraživanjem arhiva i muzeja, proučavanjem originalnih dokumenata, crteža, natpisa i fotografija, nastavio se skiciranjem olovkom, gradnjom kompozicija i dodavanjem akvarelnih tonova koji su unijeli mekoću i fluidnost boje, a završio digitalnom obradom koja je namjerno zadržala nesavršenosti, čuvajući ih kao autentične tragove ruke koja stvara – one umjetnice Josipe Maras.

“Kad mi je povjeren ovaj projekt, znala sam da će me promijeniti – ne samo kao slikaricu, već i kao čovjeka. Dubrovnik nije grad koji možeš dotaknuti površno – on traži da ga razumiješ. Jutarnje šetnje gradom iznova su me oduševljavale – tih i bez ljudi, otkrivao se kroz lica svojih fasada i tišinu starih prolaza. Provodila sam sate u arhivima, listajući spise čiji miris papira i tragovi tinte čuvaju sjećanja na ljude i priče koje su ga oblikovale. Čitala sam rukom pisane recepte iz 14. stoljeća, gledala karte koje su crtale granice Republike, pratila tragove odluka koje su spašavale živote. Moja je misija bila prikazati ga izvan razgledničke ljepote – uhvatiti puls njegove prošlosti. To iscrpljuje, ali i hrani, jer vjerujem da je umjetnost putovanje onih koji se usuđuju biti prvi.” – izdvojila je autorica kolekcije, Josipa Maras.

Svevremenski uređen stan umjetnice Josipe Maras

Grad ispričan kroz junake, arhitekturu i povijesne spise

Svaka tapeta iz nove kolekcije nosi trostruku kompoziciju: figuru junaka priče, arhitektonski element koji ga smješta u prostor i povijesni dokument koji ga uranja u vrijeme. Redoslijed je pažljivo promišljen – figure dominiraju, arhitektura daje strukturu, a dokumenti pružaju tihu, ali ključnu pozadinsku priču. Izdaleka, kompozicija djeluje skladno; izbliza otkriva bogatstvo detalja – rukopisne zapise, zrnca pigmenta i teksturu papira. Glavni junaci kolekcije su dubrovački velikani: pjesnik Ivan Gundulić, znanstvenik i filozof Ruđer Bošković, renesansni liječnik Amatus Lusitanus… Tu su i bezimeni junaci – trgovci pod lukovima Sponze, pomorci s blagom iz dalekih luka, barjaktari sv. Vlaha, žene koje su djecu ostavljale pred vratima prihvatilišta znajući da će ondje pronaći sigurnost. Arhitektura u kolekciji djeluje kao stup narativa: Knežev dvor – političko srce Republike, palača Sponza – gospodarski centar, crkva sv. Vlaha – duhovno središte, te Onofrijev vodovod – inženjersko čudo 15. stoljeća. Pozadine tapeta ispisane su rukopisima i dokumentima koji su oblikovali Dubrovnik: statutom iz 1272., odlukama Velikog vijeća, receptima iz franjevačke ljekarne Male braće, starim kartama Republike, zapisima o trgovini, pomorstvu i ukidanju ropstva – stoljećima prije ostatka Europe.

„Isprva sam mislila da će najveći izazov biti sama izvedba, ali vrlo brzo sam shvatila da je ključ pronaći način kako spojiti tri svijeta – junake priče, arhitektonske elemente i povijesne spise. Svaki je nosio svoju snagu i govorio vlastitim jezikom, ali ih je bilo teško uskladiti u jednoj vizualnoj kompoziciji. Nerijetko sam provodila neprospavane noći tražeći odgovor – gdje smjestiti likove, kako udahnuti život arhitekturi, na koji način dopustiti spisima da govore, a da pritom svi zajedno tvore skladnu cjelinu. I onda se polako posložilo: dokumenti su pronašli svoje mjesto u podlozi i teksturi, junaci su izronili u prvi plan, a arhitektonski oblici postali su stupovi koji nose cijelu kompoziciju. Tada je zid po prvi put – oživio. I znala sam da ispred sebe imam nešto veliko, vrijedno svakog truda i svake treće smjene.” – prisjetila se umjetnica.

Nagrada za najbolji dizajn, osvajanje Pariza i predstavljanje američkom tržištu

Kolekcija bez prethodnika – prvi otisak drugačije povijesti

U vremenu kada digitalni alati mogu replicirati gotovo svaki oblik, kada se autorska prava sve češće narušavaju u utrci za instant slavom i tržište preplavljuju brojne replike, ova kolekcija podsjeća na vrijednost izvornog rukopisa. Nijedna tehnologija ne može prenijeti trenutak kada umjetnik odluči pustiti kap boje da se razlije preko ruba zamišljene linije, niti atmosferu arhiva u kojem je ideja sazrijevala. Upravo u tim akvarelnim prijelazima, u mrlji koja prelazi crtu, u drhtavom potezu kista pohranjena je prava priča kolekcije. „Oda Dubrovniku“ stvarana tijekom nekoliko mjeseci – od prvih istraživačkih bilješki do posljednjeg poteza kista. Proces je bio trostruk: junak, arhitektonski motiv i povijesni dokument, pažljivo složeni tako da funkcioniraju i izbliza i izdaleka. Kada je ručni rad pretočen u digitalni format, zadržana je taktilnost i osjećaj da svaka linija nosi namjeru – kao trajni otisak ruke koja stvara.

“Iako sam uvijek otvorena za nove tehnologije i počašćena što je moj rad postao inspiracija mnogima, vjerujem da izvorna umjetnost uvijek pobjeđuje replike – jer ono što nastaje iz tvog vlastitog osjećaja, intuicije i naleta kreativnosti ne može se preslikati, kopirati niti ponoviti. Umjetnost nije algoritam. Možeš precrtati liniju, ali nikada nećeš uspjeti prenijeti njezinu namjeru, viziju cjeline ili trenutak odluke da potez ostane nesavršen – jer upravo tako priča istinu. Upravo zato hrvatske velikane nisam željela prikazati kao muzejske eksponate, već kao ljude, ideje i simbole utkane u tkivo grada. Stare spise utkala sam u pozadinu koja diše, a građevine su doživjele renesansu kakvu može podariti samo ruka ovog stoljeća.” – zaključila je Josipa Maras.

Kolekcija je dostupna na https://studijo.co/

Nastavite čitati

Izbor urednice

Kako napisati oglas za prodaju nekretnine koji privlači kupce?

Pravilno napisan oglas može značajno ubrzati pronalazak kupaca!

Prodaja nekretnine može biti izazovan proces, ali pravilno napisan oglas može značajno ubrzati pronalazak ozbiljnih kupaca.

Kako napisati oglas za prodaju nekretnine koji ističe najbolje značajke objekta i privlači prave kupce? U nastavku donosimo ključne savjete stručnjaka za nekretnine.

Cijena kao ključni faktor

Prema podacima Porezne uprave, u prvoj polovici prošle godine zabilježen je blagi pad kupoprodaje nekretnina, dok su istovremeno cijene stanova, osobito u Zagrebu, porasle na prosjek između 2300 i 2600 eura po kvadratnom metru. Planirate li prodaju nekretnine, važno je realno procijeniti cijenu.

“Cijenu nekretnine uvijek pratimo kroz prodane objekte na toj lokaciji, njihov kvadratni metar i starost zgrade. Najbolje je osloniti se na stvarne kupoprodaje koje su se dogodile u blizini,” savjetuje Martina Mataić Škugor, agentica za nekretnine iz Opereta nekretnine.

Martina Mataić Šugor

Kvalitetne fotografije – prva stvar koju kupci primijete

Dobar oglas ne ovisi samo o tekstu, već i o vizualnoj prezentaciji. Kvalitetne fotografije su ključne jer stvaraju prvi dojam i mogu privući veći broj ozbiljnih kupaca.

“Profesionalne fotografije mogu značajno skratiti vrijeme prodaje. Ipak, važno je ne pretjerivati s uljepšavanjem. Ako kupac vidi da stanje uživo ne odgovara slikama, gubi se povjerenje,” objašnjava Mataić Škugor.

Kako napisati oglas za prodaju nekretnine – što istaknuti?

Prilikom izrade oglasa, važno je biti precizan i transparentan. Kupci žele znati osnovne informacije, a nedostatak detalja može ih odvratiti od kontakta.

“U oglasu je ključno naglasiti točnu kvadraturu, stanje dokumentacije (vlasnički list, uporabna dozvola, energetski certifikat) te dostupne sadržaje poput parkirnog mjesta, balkona ili spremišta. Također, korisno je priložiti tlocrt jer kupci često žele unaprijed vidjeti raspored prostorija,” dodaje Mataić Škugor.

Priprema nekretnine prije razgledavanja

Prvi dojam često odlučuje hoće li kupac pokazati ozbiljan interes. Ulaganje u sitne popravke i estetske dorade može značajno podići vrijednost nekretnine.

“Stan mora biti uredan i čist. Uklonite stare i dotrajale stvari, popravite sitne kvarove poput prekidača i kvaka te obratite pažnju na stubište i ulaz. To su prvi elementi koje kupac primjećuje,” savjetuje Mataić Škugor.

Kako pripremiti nekretninu za prodaju: 8 savjeta za privlačenje kupaca

Također, stvaranje ugodne atmosfere tijekom razgledavanja može pomoći kupcima da zamisle sebe u tom prostoru.

“Biljke, blagi mirisi svježe pečenih kolača ili kave mogu stvoriti toplu atmosferu. Također, ako imate kućne ljubimce ili malu djecu, preporuka je da ih u tom trenutku ne bude u stanu kako bi razgledavanje prošlo što ugodnije,” napominje Mataić Škugor.

Društvene mreže kao alat za vidljivost

Iako društvene mreže nisu osnovni alat za prodaju nekretnine, mogu pomoći u povećanju vidljivosti oglasa. No, ključ uspješne prodaje ipak leži u kvalitetno pripremljenoj nekretnini, atraktivnom oglasu i pravilno postavljenoj cijeni.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice