Povežimo se
Adventski kviz

Gradnja doma

Robert Križanović: “U GEALAN-u smo fokusirani na potrebe kupca i stvaranje dobrog odnosa s njima”

Iako su postigli i više od očekivanog, direktor tvrtke GEALAN ističe kako radi tima ljudi s kojima radi ima pravo u budućnosti očekivati još više!

Iako su postigli i više od očekivanog, direktor tvrtke GEALAN ističe kako radi tima ljudi s kojima radi ima pravo u budućnosti očekivati još više!

Tvrtka GEALAN slavi 20 godina rada i dobro je poznata na tržištu te iz godine u godinu bilježi rast u poslovanju. Njihov uspjeh je zasigurno i posljedica jakog fokusa na želje i potrebe kupaca, ali i ponude raznovrsnog i kvalitetnog asortimana, pri čijoj se izradi koriste novi materijali i tehnologije, kako bi se utjecalo i na smanjenje ugljičnog dioksida ali i pristupačniju gradnju.

GEALAN razvija, proizvodi i prodaje inovativne PVC prozorske profile koji ispunjavaju očekivanja krajnjih kupaca ali i visoke zahtjeve građevinske industrije.

Naš sugovornik Robert Križanović, direktor tvrtke, prva iskustva u industriji stekao je na proizvodnji PVC građevinske stolarije gdje je radio od 2001. godine te tako stekao brojna vrijedna iskustva kao voditelj prodaje. Za GEALAN počinje raditi sredinom 2003. godine, gdje uskoro dolazi na poziciju voditelja odjela logistike.

“Direktor poduzeća bio je gospodin Ivica Maurović. On je zaslužan da je poduzeće GEALAN d.o.o. otvoreno u Hrvatskoj. Vrlo brzo smo postigli iznimno dobre rezultate u poslovanju. Potencijal koji ima gospodin Maurović prepoznali su i u matičnoj kući GEALAN Fenster Systeme GmbH u Njemačkoj, pa su ga 2009. godine pozvali da bude član uprave zadužen za prodaju i marketing, a ja sam dobio poziciju direktora GEALAN d.o.o.”, pojašnjava sugovornik.

Ivica Maurović

Možete li nas kratko provesti i kroz povijest tvrtke?

Kada je g. Ivica Maurović je počeo raditi za GEALAN 2002. godine kao prodajni predstavnik, pozvao je mene da mu se pridružim 2003. godine i radim tehničku podršku kupcima. Posao se dobro razvijao i gospodin Maurović je predložio matičnoj kući u Njemačkoj da otvorimo firmu u Hrvatskoj. Tako je 01.07. 2004. godine otvorena firma GEALAN d.o.o., a mi smo dobili odgovornost za tržišta: Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Kosova, Makedonije i Albanije. Počeli smo s timom od 10 zaposlenika, a danas nas je 37.

20 godina tvrtka posluje u Hrvatskoj, što biste istaknuli kao najveći uspjeh do sad, a što kao glavne ciljeve u budućnosti poslovanja?

U vrijeme kada smo otvorili poduzeće u Hrvatskoj, GEALAN je bio relativno nepoznat brand u svijetu PVC profila i građevinske stolarije. Na tržište smo ušli kao zadnji od svih zapadnoeuropskih poduzeća iz naše industrije. Vrlo brzo postali smo najveći pojedinačni dobavljač PVC sustava profila u Hrvatskoj te izgradili najjači brand.

Sustav GEALAN S 9000 s prozorskim elementima trokutastog i trapezoidnog oblika

Tu poziciju držimo i danas što je jako veliki izazov kroz sve ove godine. Što se budućnosti tiče, imamo jasno definiranu viziju, a to je oduševiti ljude. Zajedno stvaramo okvir za svijet prozora – inovativan, održiv i orijentiran na kupca. Želimo našim proizvodima i uslugama zbilja oduševiti ljude, stoga vjerujem da će nas to dovesti do pozicije vodećeg dobavljača u cijeloj regiji za koju smo zaduženi.

Kako biste komentirali kupce, što im je danas najvažnije prilikom odabira asortimana?

Kupci u Hrvatskoj su prije svega odvažni i vrijedni poduzetnici. Uvjeti poslovanja nisu jednostavni, a oni su kroz sve ove godine uspjeli izgraditi respektabilna poduzeća i podignuti cijelu branšu na visoki nivo kvalitete.

Ponosni smo jer smo kroz 20 godina zajedno sudjelovali s našim kupcima u tom procesu. Imamo široki asortiman proizvoda, iz kojeg svaki naš kupac može pronaći one najbolje za sebe i svoje krajnje kupce, ali isto tako pouzdanu podršku u različitim segmentima poslovanja koje naši kupci mogu dobiti i koja njima puno znači.

Njegujemo što nam je jako važno – u GEALAN-u smo fokusirani na potrebe kupca i stvaranje dobrog odnosa s njima. Jako smo ponosni što smo uspjeli pronaći veliki broj kupaca s kojima dijelimo zajedničke vrijednosti i na njima gradimo čvrste odnose i na taj način prevladavamo sve teškoće.

Villa Kambel, Prozori GEALAN sustava S 9000 u GEALAN-acrylcolor®

Neki od njih vas prate od samog osnivanja tvrtke?

S ponosom mogu reći da imamo kupce koji su počeli raditi s GEALAN-om i prije nego smo otvorili poduzeće u Hrvatskoj. To su PONISTRA iz Biorina, IZODAL iz Kaštel Sućurca, A.B.S. iz Pićana, TRES FILIAS iz Sesveta, STOLARIJA BROD iz Slavonskog Broda, EURO PROZOR iz Novog Vinodolskog, THERMO iz Prištine s Kosova, LIBERTA KOM iz Tetova u Makedoniji, INGPLAST iz Cazina u BiH te BRAVARIJA MARIĆ iz Ljubuškog u BiH. S nama već 20 godina posluje i poduzeće IKS FENSTER iz Sesveta.

S ponosom ističemo i kupca koji je u 15 godina naše suradnje ostvario rast za više od 20 puta. To je poduzeće SKELIN MONT iz Šibenika, koji je sada jedan od najvećih proizvođača građevinske stolarije u Hrvatskoj.

Koliko je rad u GEALAN-u ispunio vaša očekivanja i ambicije? Jeste li Vi i vaš tim zadovoljni rezultatima?

Vjerujem da je bez dobrih suradnika nemoguće napredovati ili ostvariti dobar rezultat. Ja imam sreću da radim s izvrsnim suradnicima, mojim kolegicama i kolegama. Zajedno smo kao tim izgradili ovo poduzeće.

Prošli smo i kroz teška vremena, međusobno se podržavali i pomagali jedni drugima, zajedno učili, stjecali iskustva i napredovali da bismo danas bili ovdje gdje jesmo. Smatram da smo u ovih 20 godina napravili čak i više od onoga što smo očekivali. Tim koji imam daje mi za pravo da u budućnosti očekujem još i više.

Vaša pozicija je iznimno odgovorna, predstavlja li to za vas zadovoljstvo ili se često susrećete sa stresnim situacijama?

Smatram da sam sretan čovjek jer mogu reći da radim posao koji zbilja volim i prema kojem osjećam strast i nakon 20 godina. Naravno da odgovornost donosi i stresne situacije, ali ipak svaki dan pronađem barem jednu stvar u poslu zbog koje sam zadovoljan.

Tvrtka iz godine u godinu polučuje sve veći uspjeh, što bi bio ključ takvog rezultata poslovanja?

Unutar cijelog GEALAN-a njegujemo timski duh, povjerenje, otvorenu komunikaciju, profesionalnost i poštovanje. To su vrijednosti po kojima radimo, kako unutar našeg tima, tako i prema našim kupcima. Smatram da je to ključno za uspjeh, pa ćemo i dalje raditi na razvijanju tih vrijednosti.

Visokokvalitetna GEALAN-acrylcolor® površina za prozorske i vratne profile

Postoji li i proizvod koji vas čini jedinstvenim na tržištu?

Proizvod koji nas čini jedinstvenim na tržištu je naš GEALAN-acrylcolor. Proizvodimo ga već više od 40 godina procesom koekstruzije. Ono što ga čini posebnim je kvaliteta površine profila koja je puno otpornija na vremenske utjecaje, lako se održava, otpornija je na ogrebotine i ima postojanost boje. Nudimo ga u širokoj paleti boja, pa se mogu zadovoljiti različiti uvjeti današnjih modernih objekata kada je u pitanju boja fasada.

Svakako bih izdvojio cijeli sustav S9000 sa svojim posebnostima, GEALAN-LUMAXX, GEALAN-FUTURA i podizno-klizna vrata. Tržište je izvrsno prihvatilo naš sustav GEALAN-LINEAR te klizni sustav GEALAN-SMOOVIO.

GEALAN podno-klizna vrata
GEALAN Futura
GEALAN Smoovio – klizni sustav

U sustav GEALAN-KUBUS ugradili smo sve naše posebnosti i inovacije: GEALAN-acrylcolor, suho statičko ostakljivanje krila pomoću ljepljive trake STV i dodatnu izolacijsku pjenu u profilima IKD.

GEALAN Kubus sustav PVC prozora

Zadnji novi proizvod koji smo predstavili je sustav GEALAN-KONTUR s modernim dizajnom, koji osim izvrsne toplinske i zvučne izolacije, pruža i visoka protuprovalna svojstva.

GEALAN Kontur sustav plastičnih profila sa aluminijskom opcijom
GEALAN Kontur sustav profila

Villa Kambel, Hrvatska

Ogledalo prirode, Albanija

Baumit akademija

Baumit fasade – više od 1.000 nijansi i sustavi koji štite dom desetljećima

Odabir fasade ne smije biti samo estetska odluka – to je promišljena investicija u dugoročnu kvalitetu i sigurnost doma

baumit fasade

Boja fasade često je prva stvar koju primjećujemo na kući, ali posljednja o kojoj doista detaljno razmišljamo prilikom gradnje ili obnove. Ipak, fasada je mnogo više od estetskog završetka – ona određuje karakter kuće, način na koji se uklapa u okoliš te dugoročno štiti konstrukciju i čuva vrijednost objekta. Upravo zato odabir fasade treba promatrati kao cjelovit sustav, a ne samo kao izbor boje.

Kada se koriste Baumit fasade, nijansa nije samo pitanje ukusa, već rezultat promišljenog spoja dizajna, tehnologije i trajnosti.

Boja fasade: osobni stil, trendovi i okoliš

Pri odabiru fasade investitori najčešće polaze od boje, vodeći se osobnim preferencijama i aktualnim trendovima. Danas su posebno traženi topli, pastelni tonovi koji djeluju smirenije i prirodnije te se lakše uklapaju u različite ambijente – od urbanih naselja do ruralnih sredina.

Kako pojašnjava Vinko Ančić, voditelj proizvoda u Baumitu, paleta boja razvijala se upravo u tom smjeru:

„Baumit je 2023. godine svoju Life tone kartu, koja je dotad imala 888 boja, proširio s dodatnih 180 nijansi – uglavnom toplih, pastelnih tonova. Danas govorimo o više od tisuću nijansi, uz 12 nijansi bijele koje su stalno prisutne i uvijek tražene.“

Ovi tonovi, često opisivani kao „hygge“ paleta, uključuju sivkasto-zelene, bež i zagasite nijanse koje stvaraju ugodan i nenametljiv vizualni dojam.

Baumit fasade

Baumit fasade kao sustav, a ne samo završni sloj

Važno je naglasiti da fasada nije samo boja. Ona je sustav koji mora omogućiti objektu da diše, štititi ga od vremenskih utjecaja i osigurati dugotrajnost. Zato je, uz nijansu, ključno razmišljati i o strukturi završne žbuke, njezinoj granulaciji i vrsti veziva.

Razlikuju se, primjerice, zaribane strukture, označene slovom K, koje daju zrnati i ujednačen izgled, te vučene ili žljebaste strukture, označene slovom R, koje stvaraju izraženiji reljef. Takve žljebaste teksture često podsjećaju na klasične mineralne žbuke na bazi vapna i mogu prizvati estetiku starijih, tradicionalnih objekata.

Odabir strukture ne utječe samo na izgled fasade, već i na način na koji će se ona ponašati tijekom godina.

Tamnije fasade i važnost tehnologije

Iako su svijetli tonovi i dalje najčešći izbor, tamnije fasade sve su prisutnije u suvremenoj arhitekturi. No kod njih je tehnologija posebno važna. Tamne površine jače upijaju sunčevu toplinu, što može dovesti do pregrijavanja, velikih naprezanja i posljedičnih oštećenja.

Upravo zato Baumit je razvio posebne proizvode, poput završne žbuke PuraTop, koja sadrži tzv. cool pigmente. Oni omogućuju veću refleksiju sunčeve energije i smanjuju zagrijavanje fasade.

Ančić pritom ističe važnost tehničkih parametara:

„Kod tamnih tonova važno je voditi računa o TSR koeficijentu. Preporuka je da on bude veći ili jednak 25, kako bi fasada mogla reflektirati veći dio topline. U suprotnom dolazi do velikih naprezanja, pojave pukotina, prodora vlage i ljuštenja završnog sloja.“

TSR koeficijent pokazuje koliki dio sunčeve energije fasada reflektira, a koliki upija, pri čemu viša vrijednost znači manje zagrijavanje površine i veću dugotrajnost fasade.

Drugim riječima, tamna fasada može biti dugotrajna i sigurna, ali samo ako je pravilno projektirana i izvedena.

Glatke fasade i minimalizam bez grešaka

Za ljubitelje suvremenog, minimalističkog izraza, Baumit fasade nude i potpuno glatka rješenja. No takve fasade ne opraštaju pogreške. Savršeno gladak završni sloj zahtijeva savršeno pripremljenu podlogu, jer svaka nepravilnost ostaje vidljiva.

Zato je važno o boji, strukturi i završnoj obradi fasade razmišljati unaprijed. Kvalitetna priprema ne utječe samo na estetiku, već i na trajnost cijelog sustava.

Održavanje fasade – dugoročna briga o domu

Iako je fasada dugotrajna, ona nije potpuno bez održavanja. Kao što automobil redovito ide na servis, tako i fasada s vremenom zahtijeva pažnju. Periodično čišćenje, pranje, a po potrebi i prebojavanje, preporučuje se nakon nekoliko ili desetak godina, ovisno o izloženosti vremenskim uvjetima.

Kada ste zadnji put oprali fasadu? Savjeti stručnjaka za dugotrajan izgled doma

U slučajevima kada izvedba nije bila optimalna ili su uvjeti posebno zahtjevni, ponekad je potrebno sanirati i pukotine kako bi se spriječio prodor vlage i daljnja oštećenja.

Fasada kao dugoročna investicija

Fasada štiti dom, definira njegov stil i čuva vrijednost objekta. Uz pravilan odabir sustava, boje i strukture, te uz redovito održavanje, Baumit fasade mogu trajati desetljećima i zadržati svoj izgled i funkcionalnost.

Zato odabir fasade nije samo estetska odluka – to je promišljena investicija u dugoročnu kvalitetu i sigurnost doma.

Nastavite čitati

Kupaonica

Hidroizolacija u kupaonici: kako odabrati pravu vrstu

girl putting tiles in white bathroom

Hidroizolacija je ključna za svaku kupaonicu. Ona štiti konstrukciju, pločice i prostor od vlage i curenja. Pravilno odabrana izolacija sprječava pukotine, plijesan i skupe popravke. Odabir vrste hidroizolacije ovisi o starosti zgrade i stanju podloge. U nastavku donosimo praktične savjete za različite situacije.

Obnova kupaonice: Kako izgleda stručan proces sanacije od podloge do završnog fugiranja

Starije zgrade bez betonske podloge

Stare zgrade često imaju drvene ili kombinirane podove. Takve podloge mogu se pomicati i zahtijevaju elastična rješenja. Proizvođači preporučuju polimerne hidroizolacije zbog njihove fleksibilnosti. Samoljepljive membrane također su prikladne za neravne površine. Kritični spojevi moraju imati hidroizolacijske trake, a vodovodne cijevi i sifoni zaštitu manšetama. Primer poboljšava prianjanje hidroizolacije na podlogu.

Starije zgrade s betonskim estrihom

Estrih u starijim objektima često ima pukotine ili neravnine. Cementne hidroizolacije obogaćene polimerima pružaju čvrstu podlogu za keramiku. Polimerne premazne hidroizolacije dodaju elastičnost i sprječavaju pucanje u osjetljivim dijelovima. Preporučuje se nanositi barem dva sloja. Površina mora biti čista i otprašena prije nanošenja.

Novogradnja i ravni estrih

Novogradnje imaju kvalitetne i ravne estrihe. Za ovakve prostore dovoljne su cementne hidroizolacije u dva sloja. Ako kupaonica ima podno grijanje, polimerne elastične hidroizolacije bolje podnose toplinska širenja. Membranski sustavi su idealni za veće ili luksuzne kupaonice jer osiguravaju ujednačen sloj i dugotrajnu zaštitu.

Skandinavska, minimalistička ili “šarena” kupaonica? Što god ste zamislili, renovirati možete i sami

Vodič kroz najvažnije vrste masa za fugiranje

Podno grijanje i vlažne podloge

Podno grijanje stvara toplinska širenja koja mogu oštetiti keramičke obloge. Polimerne elastične hidroizolacije najbolje podnose ove uvjete. Ljepila i mase za fugiranje također moraju biti fleksibilna. Grijanje se uključuje tek nakon potpunog sušenja premaza. Vlažne podloge zahtijevaju cementne hidroizolacije ili membrane. Ovi materijali sprječavaju prodor vlage i štite gornje slojeve.

Pravilna kombinacija materijala i pažljiva priprema prostora osigurava dugotrajnu zaštitu. Odabir hidroizolacije prema tipu objekta i stanju podloge sprječava oštećenja i pruža sigurnu, funkcionalnu kupaonicu. Slijedeći ove smjernice, čak i stare zgrade mogu dobiti trajnu i pouzdanu zaštitu od vlage.

Nastavite čitati

Pratite nas na drušvenim mrežama