Povežimo se

Uređenje i opremanje

Koje su najpopularnije boje za uređenje kupaonice? Neki odgovori dizajnera će vas iznenaditi

Iako volimo u kupaonici imati neutralne tonove, dizajneri interijera otkrivaju neke nove hit boje kojima možemo taj prostor malo obogatiti.

Stručnjaci otkrivaju koje bismo boje trebali uzeti u obzir kada opremamo kupaonicu i koje su apsolutni hit ove godine.

Zemljani tonovi

Već dugo vremena su ovi tonovi popularan izbor prilikom uređenja kompletnog stambenog prostora, ali i danas će dizajneri savjetovati tople zemljane tonove, poput smeđe i zelene.
Emma Beryl, dizajnerica interijera navodi kako će zemljani tonovi domu dati toplinu i pozivati ljude da u njemu borave. Kako biste prostor učinili zanimljivijim, dodajte komade u boji, poput pločica ili tapeta.

“Neutralne nijanse postaju toplije, poput nijanse breskve ili sivo-smeđe. Ako želite da prostorija izgleda savršeno, važno je odabrati i pravilnu rasvjetu.”, navodi dizajnerica.

Umirujuće zelena

Umirujuća boja će uvijek biti dobar odabir za prostor u kojem se možete opustiti. “Kupaonica mora biti umirujući prostor u kojem se opuštate nakon napornog dana, pa će nježne boje, koje podsjećaju na livade i šume sigurno tome doprinijeti”, navodi Laure Robbins, dizajnerica interijera.

Dramatična plava i crna

Možda će vas ovo iznenaditi, ali upravo su ovo boje koje dominiraju ove godine, posebno pri uređenju kupaonica. Shaun Lipsey, vlasnica tvrtke za uređenje interijera navodi kako su duboke tamne nijanse, poput ugljen sive i šumski zelene trenutno hit i sigurno će unijeti dozu drame u prostor.

Neočekivana crvena: Teorija koja tvrdi da će ta boja svaki prostor učini savršenim

Dodaje kako će se pipe od inoksa ili mjedi savršeno uklopiti u ovakvu kupaonicu te dodati malo elegancije i modernog dizajna u prostor. Savjet je da umjesto tradicionalne rasvjete razmislite o modernijem, chic dizajnu. Zgodno je u takav prostor dodati i komade antiknog namještaja.

Snažne nijanse crvene

Ako niste spremni za velike komade namještaja u crvenoj boji diljem doma, kupaonica može biti idealno mjesto za igru. Jarke i jake crvene omiljene su nijanse dizajnerice Krysten Ledet, koja tu boju voli kombinirati s namještajem koji ima zanimljive detalje ili ima zanimljive geometrijske uzorke.

Vraćaju se boje u kupaonice

Ako odlučite zidove obojiti u crveno, možete računati na nalet energije svaki put kad uđete u prostor.

Boja breskve i ružičasta

Vjerujemo da vam nije palo na pamet nabaviti pločice boje breskve za kupaonicu, ali se ona ove godine navodi kao hit boja za kupaonice. Jill Steinberg, vlasnica studija za uređenje interijera navodi kako je kupaonica mjesto gdje se možete igrati tonovima koje ne biste nikada dodali dnevnom boravku ili spavaćoj sobi.

Dekorativnim tehnikama do zanimljivih interijera

Vizualno će prostor izgledati veće kada su u njemu svijetle boje, a kako se radi o nježnoj boji, lako u prostor možete dodati komade koji su malo “agresivniji“, poput metalnih detalja.

Bogati tonovi drveta

Prirodni drvo je danas u centru pažnje, a kupaonica nije iznimka. Prvi bi primjer odlične kombinacije bilo svijetli mramor i tamno drvo, što će stvoriti snažan kontrast i zanimljive teksture.

Dizajneri se slažu kako će se tonovi žute, narančaste i zelene odlično kombinirati s bojom prirodnog drveta, a takvim odabirom ćete običan prostor pretvoriti nešto vrijedno divljenja.

Uređenje i opremanje

Grohe oprema u hotelu Mattera: spoj luksuza, tehnologije i energetske učinkovitosti

Hotelski projekt u Čepinu još je jedna potvrda da Grohe oprema nije samo dizajnerski odabir, već i pametno tehničko rješenje za sve one koji traže pouzdanost, uštedu i vrhunsko iskustvo korištenja

Grohe oprema u hotelu

U srcu Slavonije nalazi se wellness hotel Mattera koji njeguje holistički pristup odmoru, usmjeren na obnovu duha i tijela. Osim predivnog wellnessa,spoj luksuza, vrhunskog dizajna i održivosti vidljiv je i u kupaonicama u svim sobama.

Poseban naglasak stavljen je na uređenje kupaonica, koje su opremljene inovativnim rješenjima iz ponude renomiranog brenda Grohe. Rezultat je luksuzno, ali funkcionalno iskustvo gostiju koje nadmašuje uobičajene hotelske standarde.

Hotel Materra – mjesto gdje se luksuz i elegancija susreću s prirodom

Napredno iskustvo tuširanja – Grohe tehnologije u službi udobnosti

Uređenje kupaonica izvedeno je s posebnim naglaskom na inovativna tehnološka rješenja, a Grohe oprema u hotelu Mattera ističe se kao ključni element koji pridonosi ukupnom dojmu udobnosti i kvalitete.

Grohe je na projektu hotela Mattera surađivao sa Žito grupom, pri čemu je u sobe ugrađena oprema iz najprepoznatljivijih Grohe linija. Poseban naglasak stavljen je na proizvode koji spajaju visoku tehničku preciznost s estetskim zahtjevima.

Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu

Među odabranim artiklima izdvajaju se:

  • Lineare samostojeća miješalica za kadu u PVD obradi,
  • Essence kada izrađena od titana,
  • Euforia termostatski tuš sustav s tri vrste mlaza i modernim dizajnom,
  • Eurotriple Vortex WC školjka bez unutarnjeg ruba, s ekonomičnim ispiranjem i sporo spuštajućom daskom,
  • Essentials i Selection kupaonska galanterija.

Sve komponente odlikuje trajnost, vizualna ujednačenost i lako održavanje – ključne značajke u hotelijerstvu visoke kategorije.

Grohe oprema u hotelu Mattera kao primjer funkcionalnog luksuza

Tehnološke inovacije Grohea ključne su za vrhunsko korisničko iskustvo. Posebno se ističe termostatska tehnologija s Turbostatom, koja omogućava postizanje i održavanje željene temperature vode u svega nekoliko sekundi. Tu je i CoolTouch sustav, koji sprječava pregrijavanje vanjske površine miješalice, čime se smanjuje rizik od opeklina – važna sigurnosna značajka, osobito u hotelskim uvjetima.

“SafeStop limitator omogućuje postavljanje maksimalne temperature na 38 °C, što je idealno i za obitelji s malom djecom,” ističe Katarina Ujević, mlađa voditeljica proizvoda u Groheu.

PVD završna obrada i Long Life površine

Za dodatnu dugotrajnost, Grohe je u ovom projektu koristio PVD (Physical Vapor Deposition) tehnologiju. Ona omogućava stvaranje ujednačenih, iznimno otpornih premaza koji nadmašuju uobičajene kromirane površine, kako vizualno tako i po trajnosti.

Tome doprinosi i Grohe Long Life završna obrada, otporna na ogrebotine i mrlje, čime se osigurava besprijekoran izgled čak i nakon dugotrajnog korištenja.

Suradnja s jasnim ciljem: udobnost bez kompromisa

Projekt uređenja hotela Mattera realiziran je u bliskoj suradnji s partnerima iz Žito grupe, a zajednički cilj bio je jasan – osigurati vrhunsku funkcionalnost uz maksimalnu udobnost i estetsku privlačnost.

“Vjerujemo da smo ispunili, pa čak i nadmašili očekivanja. Gostima i pacijentima omogućili smo visoku razinu kvalitete i sigurnosti, zahvaljujući Grohe rješenjima,” zaključuje Ujević.

Hotelski projekt u Čepinu još je jedna potvrda da Grohe oprema nije samo dizajnerski odabir, već i pametno tehničko rješenje za sve one koji traže pouzdanost, uštedu i vrhunsko iskustvo korištenja. Hotel Mattera time postavlja nove standarde u integraciji sanitarne tehnologije u suvremenim wellness objektima.

Nastavite čitati

Uređenje i opremanje

Ove pločice želimo! Ručna izrada i posebna glazura oduševljavaju ljepotom

Svaka od njih je unikat!

Ručno oslikane keramičke pločice suradnja su mlade umjetnice Klasje Habjan i Iverpana, a izradila ih je jedna vrlo posebna portugalska tvornica.

Ručno oslikane keramičke pločice koje pričaju priču: suradnja Klasje Habjan i Iverpana

Klasja Habjan mlada je ilustratorica, dizajnerica i suautorica predivnog murala u Iverpanovom Izlogu ideja. Ovaj mural koji osim što ukrašava prostor, predstavlja portugalsku tvornicu keramičkih pločica.

Portugalske umjetničke pločice: Važan su dio tradicije Portugala, a krase gotovo svaku zgradu

Direktor Iverpana, Mladen Jambrović ističe kako su pločice Viuva Lamego portugalske tvrtke posebne po tome što su jedne od rijetkih koje su praktički manufakturno izrađene:

“Izrađene su rukom, nisu industrijske, a posebne su po svojim glazurama. Rijetko ćete naći bilo gdje kod bilo kojeg proizvođača glazure koje imaju isti efekt kao njihove. Riječ je o tradiciji koja traje više od 170 godina. Mnogi portugalski, a i svi drugi umjetnici i arhitekti poput Alvaro Siza Viera su veliki pobornici njihovih proizvoda. Kada smo otvarali izlog ideja u Draškovićevoj, ideja je bila da jedan zid napravimo u muralu.

Od brojnih umjetnika mi smo izabrali, odnosno zamolili Klasju i Zitu da se uključe u projekt. Kad su prvi put došle ovdje nije bilo ničega, bili su u tijeku građevinski radovi. Međutim, dopala im se ideja i vrlo brzo su izašle sa 6, 7 prijedloga tog murala. Jedan smo odabrali, a taj vizual je otišao u Portugal, oni su predložili dimenzije pločica. Ispekli su boje zapravo koje su Klasja i Zita odlučile koristiti na ovome zidu.

Kako boja ne izgleda isto nakon pečenja, oni su ispekli nekoliko primjera kako bismo postigli pravu boju. Kada su dame rekle da je to to, onda je napravljen mural. On je prvo složen u Portugalu i označen, svaka pločica ima svoje slovo i broj, tako da je naknadno postavljanje super jednostavno.”

Svaka pločica kao unikatno djelo

Klasja Habjan, ilustratorica i dizajnerica imala je čast s Iverpanom ostvariti taj projekt, a primjer je koji prezentira i svatko se može javiti toj tvornici preko Iverpana i naručit custom pločice koje nisu printane.

“Ručno su aplicirane pa te teksture na drugi način zažive i stvarno je svaka unikat. Oni rade sve ručno, od procesa tih modula do biranja pločica do crtanja po njima, do pečenja i jako je inspirativno vidjet koliko strasti ulažu u svaki taj segment i tako prezentiraju svoju kulturu.”, navela je dizajnerica.

Ove su ručno oslikane keramičke pločice limitirane samo u svojoj veličini, 30 puta 30 centimetara, dok ograničenja u dizajnu ne postoje. Sve što umjetnik zamisli, ručno se oslikava na pločice. Detalji im mogu dati i dubinu, a ne samo širinu i visinu. Ova mala tvrtka, Viuva Lamego, ne može se mjeriti s velikim korporacijama po brzini izrade i velikim količinama. Oni su apsolutno nenadmašni kada je u pitanju prilagođavanje ideji umjetnika i prostoru, pojasnila je Habjan te dodala:

“Meni se sviđa da moji radovi, koji su obično sitni, zažive i na nekom drugom mediju i u nekom drugom formatu. Pločice ipak imaju naravno i utilitarnu stranu, tako da nekako se uklapa u život nekog drugog, neki drugi interijer i ima neku svoju priču, a opet je umjetnički rad koji ima i svoju nezavisnu stranu.”

Portugalska rezidencija kao sljedeći korak

Klasja ovoga ljeta odlazi u Portugal na rezidenciju gdje će usavršavati svoju vještinu oslikavanja keramičkih pločica.

“Sviđa mi se taj mali format pločice, svaka je za sebe i ono što smo komentirali, možda je jedna dovoljna da jedan zid učini posebnim. Takve pločice koje imaju neku malo grafiku, po meni odgovaraju u možda jednostavniji interijer, u okruženje pločica koje su možda iz te kolekcije samo bez aplikacije.”, zaključila je.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice