Povežimo se

Uređenje i opremanje

Što je home staging?

Vodimo vas u jedan zagrebački stan uređen za prodaju prema svim pravilima home staginga.

Uredan i uređen stan puno se brže i lakše prodaje. Primijetili su to još 70-tih godina prošlog stoljeća na američkom tržištu nekretnina. I naši prodavatelji polako shvaćaju da se stan prije prodaje mora temeljito pripremiti. Doznajte što je to home staging ili priprema nekretnine za prodaju.

Stage znači bina, pozornica, a mi u stvari stavljamo svoj stan na tu nekakvu pozornicu na kojoj ga  pokazujemo kao u teatru, pojašnjava nam stručnjakinja za home staging i dizajnerica interijera Jasna Lasić. 

Priprema nekretnine za bržu i bolju prodaju ili home staging

Home staging prijevodu znači pripremanje nekretnine za prodaju ili najam. Takvi  stanovi duplo se brže prodaju i postižu bolju cijenu, objašnjava nam Jasna koja je stilizirala nekretnine za prodaju na njemačkom tržištu. Osnovno pravilo homestaginga je da ljudi budu oduševljeni stanom u koji uđu, da se kod njih ostvari efekt koji će reći to je to! I kroz tu emociju poslije se odlučuju hoće li tu nekretninu kupiti ili neće.

home-staging-dom-na-kvadrat

Prvi dojam o stanu stiče se u prvih 30 sekundi. Uđete li u stan očima kupca, ne želite vidjeti nered, razbacane jastuke i deke. Prozori, podovi, sve površine moraju biti očišćene.

Na stolu ne bi smjele biti prazne čaše, opušci od cigareta, papir. Sve mora biti očišćeno, spremljeno, da na stolu bude skladna kompozicija, objašnjava stručnjakinja.

Kako detaljima uljepšati stan za prodaju?

Knjige na stolu su potrebne kao jedan trenutni in detalj. Možda nisu potrebne u svim stanovima,  ali ako prodajete ekskluzivni stan morate pratiti i trendove.

Profinjeni detalji vam neće pomoći ako u stanu prevladava neugodan miris ili ste pretjerali s bojama zidova. Tri skladne boje u interijeru su dovoljne, savjetuje Jasna Lasić.  Fotografije i osobne stvari treba maknuti s pogleda kupcu koji ulazi i u najintimnije prostorije, poput spavaće sobe. 

Glavno je da posteljina bude čista i zategnuta, da prostorija bude uredna  i da nema nikakvih osobnih detalja.

Pripremite stan za fotografiranje

Prije fotografiranja za oglas obratite pažnju i na neke detalje koji vam se na prvu loptu ne čine važnima, a mogu pokvariti dojam.

„Promatrajući internetske portale za prodaju nekretnina primijetila sam da su u 70 posto slučajeva wc školjke su otvorene. Ni u kom slučaju ne smijemo dozvoliti takvo što. WC školjka mora bit zatvorena. Ručnici na podovima su isto standardno na fotografijama, a niti minutu vremena nam je potrebno da zarolamo ručnik, složimo ga lijepo na kadu i to odaje jedan hotelski ugođaj“, savjetuje Jasna.

Ovakva jednostavna pravila u prvi plan stavljaju dobre strane nekretnine koja se prodaje. Najvažnije u čitavom procesu je da ljudi vide sebe u tom prostoru, da se ne povezuju s prijašnjim vlasnikom. 

Osim što se nekretnina brže prodaje, i vrijednost joj se može povećati 15 posto. Tako je barem u svijetu gdje je homestaging uobičajeni korak prije prodaje.

Kliknite kako biste komentirali

You must be logged in to post a comment Login

Ostavi komentar

Uređenje i opremanje

More kao izvor energije: Energetski učinkovit Hotel Pinija uz Daikin dizalice topline

U potrazi za održivim rješenjima grijanja i hlađenja, sve više objekata okreće se prirodnim izvorima energije. Dizalice topline najčešći su izbor za postizanje visoke energetske učinkovitosti u domovima. Ali isti sustav koristi i hotel Pinija.

Hotel Pinija, smješten u borovoj šumi uz samu obalu mora, koji je povezao tehnologiju i prirodu na inovativan način.

Hotel Pinija: nova transformacija polustoljetnog hotela

Korištenjem Daikin dizalica topline koje crpe energiju iz mora, hotel ostvaruje iznimnu energetsku učinkovitost te pruža vrhunski komfor svojim gostima.

Održiva tehnologija za moderne hotele

Daikin dizalice topline već su godinama najpopularnije rješenje za energetski učinkovito grijanje i hlađenje domova. Upravo ih hoteli, kao veliki potrošači energije, čine ključnim dijelom svoje održive strategije.

Hotel Pinija među prvima je u Hrvatskoj prepoznao potencijal freonskih sustava i započeo njihovu implementaciju još početkom 2000-ih, u suradnji s tvrtkom Jacera i brendom Daikin.

„Za sobe koje su bliže moru, stavljali smo dizalice topline koje koriste toplinu mora za grijanje i hlađenje,“ pojašnjava Igor Krstulović, projektni menadžer u Jaceri. „Za ostale dijelove koristimo sustave koji izvlače energiju iz zraka – sve ovisi o poziciji i optimalnim uvjetima.“

Tehnički zahtjevi arhitekture i strojarskih sustava

Osim energetske učinkovitosti, projekt je zahtijevao visok stupanj tehničke preciznosti zbog raznovrsnih javnih prostora unutar hotela – od soba do kongresnih dvorana.

„Strojarske instalacije bile su izuzetno zahtjevne, pogotovo u velikim prostorima kao što su kongresne dvorane, koje moraju zadovoljiti sustave za jako veliku količinu ljudi,“ istaknula je Edita Geci Salapić, dipl. ing. arh. „Ako samo jedan segment ne funkcionira – cijeli projekt pada u vodu.“

Ova kompleksnost zahtijeva vrhunsko planiranje, koordinaciju i redovno održavanje kako bi svi sustavi funkcionirali besprijekorno.

Zašto freonski sustavi?

Tradicionalne dizalice topline koristile su vodu kao prijenosni medij, ali suvremeni freonski sustavi omogućuju izravno grijanje i hlađenje prostora bez posrednika. Time se povećava učinkovitost i pojednostavljuje upravljanje.

„Kod freonskih sustava freon direktno hladi i grije prostor. Kod sustava na vodu imate dodatni korak – grijanje ili hlađenje vode, koja potom regulira temperaturu u sobama. Freonski sustavi su brži, učinkovitiji i lakši za održavanje,“ ističe Krstulović.

Još jedna velika prednost sustava koje koristi hotel Pinija je to što se cijelo krilo hotela može povezati na jednu vanjsku jedinicu, čime se ne narušava vizualni identitet objekta.

Hotel s vizijom – 25 godina inovacija

Suradnja Jacere i hotela Pinija traje već 25 godina. Od prvih faza obnove, investitor je težio inovativnim i pouzdanim rješenjima. Dizalice topline nisu bile samo privremeno rješenje, već dugoročna investicija koja se svake godine nadograđivala i prilagođavala novim potrebama.

„Sustavi koje smo ugrađivali prije 25 godina već su zamijenjeni novima. Svake godine ulažemo u modernizaciju. Daikin ima širok asortiman rješenja, a mi pružamo sveobuhvatan paket – od projektiranja do servisa. Investitor dobiva sustav ‘ključ u ruke’,“ dodaje Krstulović.

Više od grijanja i hlađenja

U hotelima je udobnost gostiju prioritet, ali ona se ne odnosi samo na temperaturu. Javni prostori poput kongresnih dvorana i restorana zahtijevaju visok stupanj kontrole kvalitete zraka – od temperature i vlage do čistoće i brzine strujanja zraka.

Zahvaljujući Daikin rješenjima, hotel Pinija može ponuditi i ventilaciju s filtracijom zraka, sustave za grijanje potrošne tople vode te automatizirano upravljanje. Naravno, sve u skladu s europskim standardima.

Hotel Pinija kao primjer održive budućnosti

U vremenu kada je energetska učinkovitost imperativ, hotel Pinija dokazuje da su održivi hoteli u Hrvatskoj ne samo mogući, nego i poželjni. Kombinacijom Daikin dizalice topline i strateške vizije investitora, postignut je model koji koristi more kao izvor energije – za ugodu, uštedu i okoliš.

Nastavite čitati

Uređenje i opremanje

Grohe oprema u hotelu Mattera: spoj luksuza, tehnologije i energetske učinkovitosti

Hotelski projekt u Čepinu još je jedna potvrda da Grohe oprema nije samo dizajnerski odabir, već i pametno tehničko rješenje za sve one koji traže pouzdanost, uštedu i vrhunsko iskustvo korištenja

Grohe oprema u hotelu

U srcu Slavonije nalazi se wellness hotel Mattera koji njeguje holistički pristup odmoru, usmjeren na obnovu duha i tijela. Osim predivnog wellnessa,spoj luksuza, vrhunskog dizajna i održivosti vidljiv je i u kupaonicama u svim sobama.

Poseban naglasak stavljen je na uređenje kupaonica, koje su opremljene inovativnim rješenjima iz ponude renomiranog brenda Grohe. Rezultat je luksuzno, ali funkcionalno iskustvo gostiju koje nadmašuje uobičajene hotelske standarde.

Hotel Materra – mjesto gdje se luksuz i elegancija susreću s prirodom

Napredno iskustvo tuširanja – Grohe tehnologije u službi udobnosti

Uređenje kupaonica izvedeno je s posebnim naglaskom na inovativna tehnološka rješenja, a Grohe oprema u hotelu Mattera ističe se kao ključni element koji pridonosi ukupnom dojmu udobnosti i kvalitete.

Grohe je na projektu hotela Mattera surađivao sa Žito grupom, pri čemu je u sobe ugrađena oprema iz najprepoznatljivijih Grohe linija. Poseban naglasak stavljen je na proizvode koji spajaju visoku tehničku preciznost s estetskim zahtjevima.

Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu

Među odabranim artiklima izdvajaju se:

  • Lineare samostojeća miješalica za kadu u PVD obradi,
  • Essence kada izrađena od titana,
  • Euforia termostatski tuš sustav s tri vrste mlaza i modernim dizajnom,
  • Eurotriple Vortex WC školjka bez unutarnjeg ruba, s ekonomičnim ispiranjem i sporo spuštajućom daskom,
  • Essentials i Selection kupaonska galanterija.

Sve komponente odlikuje trajnost, vizualna ujednačenost i lako održavanje – ključne značajke u hotelijerstvu visoke kategorije.

Grohe oprema u hotelu Mattera kao primjer funkcionalnog luksuza

Tehnološke inovacije Grohea ključne su za vrhunsko korisničko iskustvo. Posebno se ističe termostatska tehnologija s Turbostatom, koja omogućava postizanje i održavanje željene temperature vode u svega nekoliko sekundi. Tu je i CoolTouch sustav, koji sprječava pregrijavanje vanjske površine miješalice, čime se smanjuje rizik od opeklina – važna sigurnosna značajka, osobito u hotelskim uvjetima.

“SafeStop limitator omogućuje postavljanje maksimalne temperature na 38 °C, što je idealno i za obitelji s malom djecom,” ističe Katarina Ujević, mlađa voditeljica proizvoda u Groheu.

PVD završna obrada i Long Life površine

Za dodatnu dugotrajnost, Grohe je u ovom projektu koristio PVD (Physical Vapor Deposition) tehnologiju. Ona omogućava stvaranje ujednačenih, iznimno otpornih premaza koji nadmašuju uobičajene kromirane površine, kako vizualno tako i po trajnosti.

Tome doprinosi i Grohe Long Life završna obrada, otporna na ogrebotine i mrlje, čime se osigurava besprijekoran izgled čak i nakon dugotrajnog korištenja.

Suradnja s jasnim ciljem: udobnost bez kompromisa

Projekt uređenja hotela Mattera realiziran je u bliskoj suradnji s partnerima iz Žito grupe, a zajednički cilj bio je jasan – osigurati vrhunsku funkcionalnost uz maksimalnu udobnost i estetsku privlačnost.

“Vjerujemo da smo ispunili, pa čak i nadmašili očekivanja. Gostima i pacijentima omogućili smo visoku razinu kvalitete i sigurnosti, zahvaljujući Grohe rješenjima,” zaključuje Ujević.

Hotelski projekt u Čepinu još je jedna potvrda da Grohe oprema nije samo dizajnerski odabir, već i pametno tehničko rješenje za sve one koji traže pouzdanost, uštedu i vrhunsko iskustvo korištenja. Hotel Mattera time postavlja nove standarde u integraciji sanitarne tehnologije u suvremenim wellness objektima.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice